Improving Service Level Engineering

An Intuitionistic Fuzzy Approach


  >  
  >  

0%

 COMMENCER GRATUITEMENT

94,94 l'ebook
acheter l'ebook


Détails du livre

Titre : Improving Service Level Engineering
Pages : 195
Collection : Fuzzy Management Methods
Parution : 2017-07-20
Éditeur : Springer
EAN papier : 9783319597157
À propos du livre

This book examines how fuzzy methods can be employed to manage service levels in business and IT alignment. It starts by mapping the dependencies of service level agreements, coming up with gradual and bi-polar concepts to eventually classify the level of coupling by intuitionistic fuzzy sets. The second part presents an approach to analyze the impact of service failures using intuitionistic fuzzy methods (IFSFIA). Lastly, the third part of the book extends the concept towards business and IT-aligned service-level engineering and provides two use cases.

Format EPUB - Nb pages copiables : 1 - Nb pages imprimables : 19 - Poids : 3400 Ko - - Prix : 94,94 € - EAN : 9783319597164

Pick and Read

Une solution de paiement à la page lue.

Une lecture en streaming, pour « lire en maîtrisant son budget ».




Paiement sécurisé


  • Newsletter

  • OK